Zlatokopky

5. května 2016 v 23:56 | Jack Godman |  Zlatokopky

Zlatokopky


Nedávno jsem se celkem pobavil u jedné diskuze, kde se řešily muži vs. ženy. Jako obvykle, převládá názor, že ženy si vybírají partnera podle peněz a majetku. Tedy forma zlatokopek, ať už v jakékoli formě. Jak je to tedy ve skutečnosti? Opravdu je každá druhá žena ve své podstatě jen zlatokopka, nebo je pojem Zlatokopky pouze název písničky od rappera Rytmuse?

Jak to dělají zvířata
Základní instinkt reprodukce je u většiny lidské populace stejný. Zatím co muži sledují instinkt reprodukce, co by formu udržení populace, ženy vnímají roli matek daleko hlouběji. Není se čemu divit, devět měsíců vývoje plodu v děloze matky následované porodem a dalších nejméně 10 lety výchovy. Blíže jsem se tomuto tématu věnoval v článku Kdy nemít děti aneb Rodina a jiné pohromy.
Je tedy logické, že ženy vnímají svou roli ne jen zodpovědněji, ale i s ohledem na potomka. Tento jev ve své podstatě vidíme téměř u všech živočichů před dobou páření. Doupě, či nora je základní předpoklad pro udržení bezpečí svých mláďat. Dostatek jídla a nezbytné učení zajišťují rodiče.
Když tento model přeneseme na lidi, zjistíme, že žena potřebuje pro zajištění svých potomků dům či byt, okolí kde se dá získat dostatek potravy a učení, které zajistí další generaci přežití. A takhle to vlastně bylo už od počátku věků. Muži, kteří měli, nebo byli schopni zajistit tyto nejdůležitější životní potřeby, měli daleko větší možnost předat své geny dál. A to je základ přežití.

Darwinismus naruby
Skutečnost, že ženy chtějí mít zajištěného partnera, je tedy zcela logická. Nejedná se o žádný manýr zlatokopek, ale pouze o základ toho, co znamená život na naší planetě. Určitá životní úroveň a zvyk na luxus dělají z přežití spíše sociální hru, která buduje sociální vrstvy.
Bohatý a vlivný člověk si může dovolit snadnější přežití sebe a svých potomků. To znamená, že peníze se staly symbolem přežití - ten kdo má peníze, přežije nejdéle. Je tedy zcela logické, že lidé prahnou po bohatství, neboť si vytvořili hmatatelnou podstatu tohoto přežití, aniž by opravdu dokázali přežít. Tzv. Darwinismus naruby - přežití zbytečných a nejslabších jedinců J Zde přichází první hranice, která dělí reálnou ženu od ženy rozmazlené.

Prachy a peníze
Ale zpět k našim zlatokopkám. Jakmile si člověk zvykne na určitý luxus, tedy nepotřebné výhody plynoucí z konkrétní sociální vrstvy, začne tyto zbytečnosti vnímat jako nezbytný standart. A ve chvíli, kdy tento standart je ohrožen, vnímá dotyčný jako útok na jeho vlastní přežití. Reaguje jako pes zahnaný do kouta. A zde je další dělicí čára, která rozděluje ženu rozmazlenou od ženy bohaté.

Tenkrát na Klondiku
Žena bohatá bývá i žena rozumná. Nebo při nejmenším, samostatná. Žena, která si vybudovala vše sama má prakticky nejideálnější prostředí pro výchovu a růst potomků.
Jak už to však bývá, vždycky je nějaké ale. A tím ale je žena rozmazlená, která se nevyvine v ženu bohatou, ale v ženu zlatou. Ženu, která je přesným opakem ženy bohaté. Ano, hádáte správně, dostává se k jádru téma.
Žena zlatá nebo jak se dnes s oblibou říká zlatokopka, je typ ženy, u níž forma zvyku na luxusní standardy a touha po vlastnictví přesáhne určitou hranici. Respektive hranici toho, kde končí lidská soudnost a začínají morálně pochybné aktivity. Paradox je, že tyto ženy nevnímají potřebu přežití jako nutnost předat své geny, jako spíše potřebu přežít pro své vlastní zájmy. Dítě je pak spíše nástrojem, jak si tuto úroveň udržet.
Má to však i jedno velké ale. Zlatokopkou může být pouze žena, která má co nabídnout a ví, jak si vycvičit svého partnera. Obvykle formou odměn a trestů (kupodivu to funguje). Jen místo kostičky nebo pamlsku dostane muž žhavou milenku. Nároky se však stupňují, a pokud jí partner nevyhoví, přejde k lepšímu modelu, respektive k modelu, kde může dále kopat své blyštivé zlato.

Coura, coura, coura
Ale jak už to bývá, peníze nevyřeší všechno. Ano, zlatokopka rozbije pár vztahů, pár rodin, pár osobních kont a občas i pár bankrotů. Ale čas vesele plyne dál a naše zlatokopky stárnou stejně jako každá jiná žena (hlavně to neberte jako hulvátskou urážku Mrkající ).
Co se pak stává z těchto zlatokopek, když vyrostou ze svých roztomilých a žhavých let? Rozhodně nic pěkného. Tyto ženy jsou na jednorázové použití a touha po oddálení stáří nakonec způsobí daleko více škody než užitku. Pohled na čtyřicátnici s roztékající se plastikou a nadměrným užíváním botoxu je vážně žalostný. A věřte, že žádná z těchto žen svého vytouženého štěstí nedosáhne. Překvapivě, peníze nejsou to, co dělá lidi šťastnými. A už vůbec nejsou to, co potřebujete k přežití.

Suma sumárum
Takže jak vidíte, ne každá žena toužící po jistotě a hmotném zabezpečení musí být nutně zlatokopka. Schválně, kolik žen znáte a kolik z nich má postavu a inteligenci na to, aby mohla být zlatokopkou? Ze 100 žen jich může tak 10 mít dostatečnou postavu. Manipulační schopnosti bez morální bariéry ani necelé 2. Reálně se tak dostáváme na 0,3 zlatokopky na 100 žen. Pokud odečteme země třetího světa a sociálně slabší vrstvy, budeme mít asi 2,500 000 000 žen. Z toho lze vypočítat, že v průměru je to nějakých 7 500 000 zlatokopek na celém světě. Co z toho vyplývá? Že pokud se nebudete pohybovat mezi modelkami anebo v luxusních městech, případně ve špičkových hotelech, patrně nikdy žádnou zlatokopku na vlastní oči ani neuvidíte Mrkající
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 4. prosince 2016 v 22:58 | Reagovat

Tyvogo, Darwina jsi vůbec nepochopil. V darwinismu nic jako "zbytečný jedinec" neexistuje, to si nech pro nějaké ideologie a filozofické -ismy z 19. století. A co se týče "nejslabšího jedince"... Důležité je, aby se jedinec uměl přizpůsobit podmínkám. V nynějších podmínkách je pro rozmnožení se výhodně mít peníze. Nežijem už dávno v jeskyni, ale jsme ve městech. Ten, kdo si peníze zařídí, je nejvíce fittest, tudíž se nejvíce rozmnoží. Žádnej darwinismus naruby, je to furt starej dobrej darwinismus.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama